Rozwiązania serwerowe Dell

server_hero

“Nasi klienci muszą dziś mierzyć się z problemami, które jeszcze kilka lat temu w ogóle nie istniały. Tempo rozwoju technologii i liczba związanych z tym problemów niewątpliwie rośnie, a firmy IT muszą projektować nowe rozwiązania w taki sposób , aby nie komplikować swoich środowisk (...) Skupiając się na trzech fundamentalnych cechach naszych serwerów PowerEdge – zwiększanie wydajności aplikacji, uproszczeniu systemu zarządzania oraz lepszej efektywności działania – oferujemy klientom możliwość połączenia tradycyjnych i nowych modeli IT, tak aby zawsze byli gotowi na innowacje i kolejne wdrożenia”. 

Forrest Norrod, vice president i general manager, Dell Server Solutions

 

Niezależnie od tego, do czego są używane serwery Dell, każdy klient może być pewien, że urządzenia pracujące w jego serwerowni są najwyższej możliwej jakości. Proces projektowania serwera zaczyna się na wiele lat przed wprowadzeniem danego modelu do sprzedaży. Dell ma wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań w tym zakresie, co pozwoliło zoptymalizowanie procesu przygotowania. Każdy najmniejszy szczegół, jaki może być poprawiony jest wychwytywany we wczesnym stadium przygotowania projektu i niezwłocznie korygowany. Najnowsza dostępna generacja serwerów została zaprojektowana z uwzględnieniem praktycznie wszystkich uwag i sugestii klientów, dzięki czemu można zaadresować potrzeby każdego przedsiębiorstwa niezależnie od skali i rozmiaru infrastruktury informatycznej.

W zależności od potrzeb naszych klientów każdorazowo skalujemy i dobieramy odpowiednie środowisko serwerowe tak, aby zapewnić właściwą wydajność dostosowaną do potrzeb klienta. Wierzymy w to, że klient nie musi się znać na doborze sprzętu, nie musi również znać wszystkich rozwiązań dostępnych w danym czasie. Wiemy, że każda branża jest inna i rządzi się innymi prawami przez co rozwiązania dobre dla danej branży, nie będą się sprawdzać w innej. Klienci pracujący na bazach danych będą potrzebowali dużej ilości operacji odczytu/zapisu, klienci operujący na Forex będą potrzebować minimalnego czasu odpowiedzi, firmy projektujące będą potrzebowały wielkiej przestrzeni i mocy obliczeniowej. Mając w sercach potrzeby naszych klientów dobieramy rozwiązania tak, aby sprostać wymaganiom stawianym przez biznes przy zachowaniu zdrowego rozsądku od strony kosztowej. 

Dzięki solidności rozwiązań firmy Dell jesteśmy pewni, że każde rozwiązanie, jakie projektujemy będzie działało dokładnie tak, jak powinno. Mamy również pewność, że w przypadku awarii serwis Dell jak zawsze stanie na wysokości zadania i zgodnie z najlepszymi standardami firmy rozwiąże problem sprzętowy, a w przypadku wsparcia ProSupport również zaawansowane problemy z oprogramowaniem. Dla szczególnie krytycznych systemów Dell oferuje usługi, w których sprzęt jest ciągle monitorowany przez serwis Dell i w razie problemów automatycznie zakładane jest zgłoszenie serwisowe. Najczęściej przy tym serwisie o awarii klient dowiaduje się, gdy serwisant dzwoni, aby powiadomić że odebrał już części z magazynu i może rozpocząć naprawę.